Demo Forex Vs Pilihan Perduaan

Tetapi: peringkat atas yang insanely OP jika keupayaan baru adalah pencetus. wouldve idea yang digabungkan dengan beberapa perlindungan serangan dan pergerakan, ini cara ia mungkin lemah sedikit, tetapi saya tidak pasti tentang itu. Idea dan reka bentuk kreatif, tetapi ia akan kelihatan agak huru-hara dalam permainan. Dan unit akan semakin kukuh dengan peningkatan, ia akan tahan lebih lama dan mempunyai liputan racun yang lebih baik. contoh jarang berlaku kira-kira baik. Tidak sabar untuk melihat Gangster.


Kerana saya tidak dapat memahami apa palang pintu unit ini tidak, saya hanya boleh katakan: Art terletak indah, sekali lagi. Satu lagi: Mengapa Thug, dan mengapa Petrify? Agak mengurangkan makna Medusa dan Basilisk. lebih kerap, sebagai yang akan menyerang kedudukan dengan 2 unit berdekatan? Unit sesuai dengan nama btw. pantat apabila Pertahanan menjadi lemah.


Jadi James pula mencipta pembuat sekeping tidak masuk akal atau apa? Kerana ia hanya akan berjaya dalam perdagangan, apabila ia swap ke kedudukan yang disokong, dan boleh mengancam sekurang-kurangnya 2 unit berharga pada satu-satu masa. Tidak pasti tentang baki tetapi mungkin tidak lebih buruk.


Mengapa ianya puak? mendapat nama tetapi apa-apa. Mengapa tidak tolak yang tidak benar-benar melakukan apa-apa banyak menolong keping, bahkan untuk membantu sekutunya? Kenapa kos begitu banyak? kecuali hilang Banjaran 3 unblockable dan menutup gerakkan, tetapi ia kos yang sama.


Corak langkah yang baik, tetapi potongan adalah katil-katil tambahan. tidak betul penggunaan ditambahkan. Juga menggunakan kami tolak.


Juga mengapa adalah keupayaan untuk augmented? Perintah passives wabak menjadikannya sangat mengelirukan. Apa yang salah dengan itu, tetapi hanya mencatatkan ia. Jadi ia mempunyai julat 2 diperkukuhkan: menjangkiti musuh dan memusnahkan diri. Musuh dijangkiti menjangkit semua musuh-musuh yang berdekatan selepas pusingan 1 dan meninggal dunia dalam selepas giliran. Anda boleh memusnahkan sebahagian tentera dengan cepat semasa menganjurkan serangan bebas.


Juga doktor wabak adalah sia-sia. Menarik corak pergerakan dan keupayaan swap menarik. Boleh sangat OP dengan enchant. Dan oleh kerana ia mempunyai pelbagai 4 magic, ia boleh bertukar 1 checkmate.


tidak baik, tetapi masih berbahaya, terutama apabila digabungkan dengan komet atau sesuatu. Bergerak di mana sahaja di belakang sebuah unit adalah sangat OP. Seolah-olah seperti satu idea yang baik. Tidak bagus tetap bergerak tetapi besar mobiliti dan swap, membolehkan ia bergerak dan memberi Tan mobiliti kepada sekutu. Ia memberikan anda banyak swap serta cara untuk mempertahankan bishops anda sambil membenarkan mereka untuk menyerang. sedikit lemah, tetapi boleh digunakan.


terlalu malas untuk menemuinya. seperti keupayaan, tetapi sekeping nampaknya sedikit mahal. Seolah-olah seperti satu idea yang sejuk, dan tidak terlalu OP kerana perlu mendapat habuan. pusingan atau giliran anda seterusnya? Portal pembelahan pada pusingan 1 dan dapatkan 4 fusions yang saya anggap adalah di peringkat yang sama? anda mendapat 2 unit dengan racun yang mengancam garis minion yang selepas giliran anda akan mencipta satu lagi unit yang mengancam lagi? Juga jika ada 4 fusion pencetus Dataran satu, apa yang berlaku?


Satu-satunya masalah adalah bahawa mereka mati cepat, tetapi mereka boleh melakukan kerosakan bagi kos yang rendah. Seolah-olah seperti keupayaan yang kuat, tetapi ia menjadi mahal. sangat berguna, dan untuk julat 2 anda perlukan sekeping kos 12. mengatakan ia terlalu mahal, tetapi pada apa-apa kos yang lebih rendah mungkin akan menindas. Tunggu, jadi ia membuang sihir? Tidak mempunyai sasaran sasaran ini. WTF tidak bermakna itu. telah tidak tahu lagi.


Mengapa mereka lokasi keupayaan untuk menukar? Tunggu saya fikir saya mendapatkannya. juga mengatakan bahawa kerana saya tidak memberikan bagaimana anda boleh mengimbangi sesuatu yang rumit. Juga peningkatan ini adalah omong kosong. Kerana saya tidak dapat memahami apa palang pintu unit ini tidak, saya hanya boleh katakan: Art terletak indah, sekali lagi.


Tunggu, jadi ia membuang sihir? Tidak mempunyai sasaran sasaran ini. Tunggu saya fikir saya mendapatkannya.


WTF tidak bermakna itu. Mengapa mereka lokasi keupayaan untuk menukar? telah tidak tahu lagi. juga mengatakan bahawa kerana saya tidak memberikan bagaimana anda boleh mengimbangi sesuatu yang rumit.


Nyahdayakan giliran unit NonMelee Atck 5. dan menunjukkan pelbagai Augmented untuk lebih jelas lagi. bulatan parameter, seperti Banjaran x Augmented. Membuat sesuatu yang tidak boleh digunakan. Unit Refered, Disarmer itu. Kata kerja, tindakan biasa dalam permainan ini.


Menerangkan bagaimana untuk menggunakan. Unit yang hendak menembak. JEFF PEMBUNUH ITU ADALAH JUARA YANG KONONNYA KOS RENDAH DENGAN MOBILITI TINGGI YANG MEMBUAT MEREKA MOBILITI YANG TINGGI. MENAMPAR DI PICU. SEGALA-GALANYA ADALAH BAIK KECUALI PENAMBAHAN MENGELIRUKAN DALAM BAHAWA SAYA WALAUPUN PEMBESARAN SUKA PASIF TETAPI MEMPUNYAI KEUPAYAAN YANG SAMA UNTUK PENGGUNAAN.


DISARMER ADALAH SEBUAH UNIT YANG AGAK BAIK YANG MAMPU MELUMPUHKAN SIHIR DAN ADALAH KEUPAYAAN. IMUN UNTUK MEMUSNAHKAN MUNGKIN IMUN UNTUK MEMUSNAHKAN SERANGAN JARAK JAUH DAN AJAIB. IA MENJELASKAN PELBAGAI PERKARA YANG AUGMENTED. KESELURUHAN UNIT YANG BAIK, SEIMBANG PADA PENDAPAT SAYA. KESELURUHAN YANG AGAK BAIK.


LANGKAH LUAR ATAU SERANGAN JUGA AGAK BERKHIDMAT SEBAGAI HAD AUGMENTED. Libra adalah sekeping betul-betul direka bentuk. Dapatkan saya salah, saya benci satu ini juga.


kesan khas keupayaan untuk memberikan pampasan bagi apa-apa yang shitty moveset, betul? Pertama sekali, ia adalah sangat overcosted untuk perlindungan yang pertengahan. Yup mengejutkan, julat 2 diperkukuhkan: 1 moral gapping habuan dan kematian.


melakukan apa-apa kecuali membuat anda menangis pada reka bentuk yang dahsyat. kos, anda boleh mendapatkan unit menakjubkan berkuasa yang benar-benar mempengaruhi Lembaga Pengarah. karya yang kelima terbaik di sini.


merupakan sekeping yang begitu mengerikan. Ini tidak dapat berbuat apa-apa selain dari menjadi tebusan yang benar-benar benar-benar benar-benar shitty. anda muncul di akhir giliran anda. Ini tidak boleh membuat ancaman. Kerana secara jujur, sesetengah pesaing wujud agar orang lain kelihatan lebih baik.


Ini adalah lebih buruk daripada tebusan. Ini adalah lebih buruk daripada Shieldsman. Juga licik menghisap kerana Pertukaran dengan sekutu kikuk dan mahal di tempo. F300XEN, LIBRA JUGA ADALAH BAIK KERANA IA SEIMBANG.


MENGAPA ANDA FIKIR SAYA LETAKKAN SATU JULAT DI ATASNYA? UNTUK MENJADIKANNYA KURANG OP. ADAKAH ANDA MEMPUNYAI APA-APA IDEA YANG VAMPIRIC PASIF YANG OP. BOLEH MEMPUNYAI VAMPIRE TANPA PERLU MEMPUNYAI HANTU POCONG. PERLU PERDAGANGAN VAMP SAYA JIKA APA-APA YANG BURUK BERLAKU.


UNIT INI JUGA ADALAH VAMPIRE A KECIL DARI BASE. Im kagum melihat rekabentuk Gargoyle banyak. Ia kerana saya belum banyak mengikuti tourneys Reka bentuk keping sebelum, dan sekeping pencipta forum topik sama ada. Dan Ive hanya membuat rekabentuk Gargoyle berbeza 2 hari lepas, itulah Ive berkata apa Ive said, Im jadi maaf. Menarik semua orang berfikir cara yang sama mengenai ini. direka, Potongan-potongan yang paling kreatif tanpa banyak alasan, semata-mata untuk menarik mereka kembali. F300, anda sedang dahsyat lagi.


pelbagai, hanya fikirkan menggunakan spam Lich terhadap minion dinding, dan Libra sebagai regainer semangat. Lalat adalah salah satu daripada idea-idea terbaik di sini, ia hanya perlu direka semula supaya munasabah untuk digunakan. Kalaulah kau Hakim tanpa sekeping dalam pertandingan, tetapi dengan cara ini anda hanya ingin menggalakkan sepotong dan menarik balik yang lain.


Libra adalah soalan yang sukar, keuntungan moral tersebut adalah sukar untuk mengimbangi, lihat kes hantu pocong. corak bergerak boleh menjadi menarik, dan sesuai dengan nama yang baik. Walaupun pelbagai keupayaan yang satu boleh menjadi berguna apabila bercakap tentang pergaduhan minion, dan Libra akan mudah boleh mendapat beberapa moral tambahan melebihi harga sendiri. Oh saya, yang sekeping yang Maha besar yang boleh mensasarkan semua sekali gus.


apabila perkara-perkara itu bagi apa-apa kos yang rendah adalah terlalu OP. Perkara-perkara yang sepatutnya mudah di sini. Atau beberapa kes lain. Im mula percaya yang salah yang rumit dan setinggi-tinggi keping di sini, tetapi anda tidak menyedari apa-apa dari pandangan yang pertama. Jadi berfikir tentang hal itu yang lebih sedikit, ia boleh menjadi benar-benar rumit, dan mempunyai kegunaan yang baik dalam beberapa kes. Menyebarkan wabak kepada musuh-musuh yang berdekatan akan terlalu kuat pada minion dengan moveset yang terhad dan satu menjangkiti square. Kerana ia adalah, ia akan air mata melalui tentera yang standard.


Setiap tentera perlu radikal mengubah untuk Rebut peluang. Dan kenapa tidak ia hanya menjangkiti musuh? menjadi lebih tematik ia menjangkiti sesiapa. Kecuali oleh musuh, anda bermaksud musuh-musuh daripada potongan dijangkiti? Benar-benar, benar-benar buruk pada menyembuhkan wabak.


Boleh sahaja melakukannya sekali dan ianya hendaklah genap 3 petak jauhnya. benar-benar seperti sekeping. giliran untuk semua keping bersebelahan. sukar untuk tahu tanpa ujian. Moveset pada asas adalah agak pelik berbanding dengan yang lain, dan mungkin overcosted sebab itu. akan berlaku.


fikir ia boleh digunakan untuk mencetuskan augmented, dan moveset yang lebih fleksibel. Untuk menggunakan pencetus yang anda perlu petrify musuh dan kemudian membunuh manusia yang juara serangan yang paling lemah, 2 betul-betul segi empat kaki. atau hanya gabungan? idea kreatif, tapi aku takut yang buruk. yang gargoyles dikenali dengan menjadikan patung gargoyles? kedua-duanya cuba untuk bertelur ke Dataran sama? nilai yang digunakan?


Kemajuan yang pembelahan atau tidak? Apa yang berlaku apabila penggabungan dan cuba pembelahan bertelur di dataran yang sama? membangunkan minion yang pesat keuntungan banyak liputan.

Popular posts from this blog

Forex Perduaan Pilihan Perdagangan Sistem Perisian

Perduaan Pilihan Kursus Wiki Perdagangan

Opsyen Perduaan Dunia Demo Akaun Tiada Deposit